– Планувати, запускати і контролювати ефективність рекламних кампаній в Мeta (Facebook, Instagram) та Google Ads).
– Брати участь у розробці перфоманс-стратегій, впроваджувати роботу з наскрізною аналітикою, формувати систему звітності.
– Аналізувати ринок та конкурентів, формувати гіпотези та шукати точки росту.
– Моніторити та покращувати основні показники ефективності рекламних кампаній в залежності від бізнес-цілей: CPA, ROAS, LTV, тощо.
– Розробляти та впроваджувати кампанії цифрового маркетингу у соціальних медіа, керувати контент стратегією.
– Генерувати ідеї, формувати ТЗ і брифи, створювати маркетингові матеріали у співпраці із командою, залучати підрядників і блогерів.
– Визначати і відстежувати ключові метрики, аналізувати результати та впроваджувати подальші покращення шляхом побудови гіпотез.
– Працювати з даними по продуктах: аналіз трафіку, поведінка користувачів на сайті, конверсійність тощо.
– Ефективно складати та використовувати маркетинговий бюджет діджитал активностей.
– Hands-on досвід створення кампаній Facebook Ads Manager та Google Analytics від 1 року.
– Любов до естетики і розуміння сучасних візуальних трендів, широкий естетичний кругозір. Здатність сформулювати своє бачення і поставити задачу арт-директору/дизайнеру/відеографу.
– Розуміння алгоритів соціальних мереж.
– Впевнене володіння англійською мовою (B2 та вище).
– Вміння самостійно організувати свою роботу і брати на себе відповідальність за власні перемоги і поразки.
– Розуміння специфіки e-commerce.
– Дистанційний режим роботи, гнучкий графік.
– Творча автономія і свобода приймати високорівневі рішення.
– Команда, дружня до різноманіття, де поважають одне одного і право на вільний від роботи час.
– Конкурентна оплата за результатами співбесіди.
– Повна або часткова компенсація навчальних курсів, потрібних для розвитку на позиції.
– Резюме із зазначенням бажаного рівня оплати надсилайте на crew@utopia8.ua з темою Діджитал Маркетинг.