(0) Кошик: 0

Бренди 👯‍♀️

В UTOPIA 8 ми продаємо речі, які створюють твої друзі.

Прикраси від дизайнерки, з якою тебе познайомили на рейві. Шкарпетки від бренду, створеного твоїм колишнім однокласником. Рюкзаки від хлопців, з якими ти працювала над спільним проєктом. Книги від видавництва, де працює твоя колишня.

Коротше, одного культурного поля ягоди 🎱

3.14BAN

Харків. 2019. Все почалося зі звичайного банера, який ми не хотіли викидати. Банер був у доброму стані, і єдина проблема - на ньому була застаріла інформація. В цей момент виникла ідея перетворити його на щось унікальне, але ми ще не знали що саме. Ми почали шукати швачку, яка згодилася б взятися за такий проект. На той час, у 2019 році, це була справжня задача. З 10 швачок, до яких ми зверталися, лише одна погодилася, і вогонь її бажання створити щось нове і унікальне запалився.
Перші спроби шиття були справжнім викликом. Ми пам'ятаємо перші невдачі та зламані голки, коли нам доводилося навчатися на власних помилках. Але саме ці випробування надихнули нас на пошук нових методів і вдосконалення навичок.
Все починалося з маленької ідеї – дати другий шанс матеріалу. Ідея переросла в реалізацію та масштаб.
Памʼятайте - не зупиняйтеся творити і завжди вірте в себе та свою ідею.

Add Some Color

Мішок, хінкалька, цукерочка, наш перший виріб може бути для тебе чим завгодно. Головне правило: не перейматись про поєднання мішечка з гардеробом, обирати серцем, а він чарівним чином підлаштується та буде гармонійно виглядати будь з чим.

After Lucy

Вітання! Мене звати Люда і в ефірі прикраси After Lucy.
Історія мого бренду розпочалась із літнього яскравого намиста, як у дітей з дитячого майданчика в дворі. Це намисто я зробила для себе, а потім показала світові. Світ намисто зацінив, а бренд After Lucy став таємним амбасадором вашої внутрішньої дитини.
Яскраві кольори і натуральні матеріали - ідеальне поєднання дитячого світу і дорослого бачення 💗

alchevsque

Алчевськ сформував мій візуальний смак, ставлення до роботи та глибоку повагу до простих людей, робочого класу.
Бренд Alchevsque це, свого роду, компіляція близької мені візуальної естетики. Основні теги бренду: технічна естетика, робоча уніформа та народний дизайн.
Занурюючись в індустріальний світ, ми намагаємося зрозуміти код культури Східної України, а також інструментарій людини як особистості, яка ідентифікує себе як окрему та частину світу.


">
Anna Yasynska

Привіт! Мене звати Анна Ясинська - засновниця, дизайнер та ювелір у Jewelry by Anna Yasynska.
Історія мого знайомства з ювелірним мистецтвом розпочалась ще у дитинстві. Мій батько- ювелір. Дуже любила проводити час у його майстерні, роздивлятись різні заготовки, каміння, воскові форми, спостерігати процес роботи.
Моїм улюбленим заняттям у дитинстві було малювання та виготовлення прикрас з бісеру та мідного дроту. Потім була художня школа, після закінчення якої я твердо вирішила пов’язати життя з творчістю.
Після школи я вступила до Львівської Національної Академії Мистецтв на факультет Художній метал. У нас були заняття як з дизайну та виготовлення ювелірних прикрас, так і з виготовлення кованих виробів, своя кузня. Ми розробляли та виготовляли брошки, декоративні елементи, гарнітури та навіть ковані стільчики та решітки. Дуже цікавий та незабутній досвід. Незабаром я переїхала до Києва та організувала міні майстерню на балконі.
Прикраси (та взагалі речі, зроблені в Україні) набирали популярності. Це дало класний поштовх та розуміння, що твоя творчість є затребуваною. На фото моя теперішня власна майстерня на Подолі.


art room

Все життя я займалася творчістю: художник за освітою, була викладачем в художній школі.
Одного разу було спонтанно прийняте рішення сходити на курс з кераміки, і поступово це переросло у власну справу.
Нам дуже хочеться показати сучасні можливості давнього матеріалу - глини.
Головна ніша, яку ми зайняли на ринку - аромапідставки та підсвічники. Але фраза *очі розбігаються* - це про наш асортимент.
Любимо те, що робимо і віримо, що це передається.

ArtHuss

З першого дня ми вирішили зосередитися на мистецтві та естетиці, видаючи книги про сучасних художників. Проте згодом тематика книг розширилася і тепер охоплює світ моди, дизайну, архітектури, музики, креативних професій та менеджменту.
Ми прагнемо розширити світогляд наших читачів, дати можливість освоїти творчу діяльність, поглибити знання та досягти успіху.
Головний камінь спотикання у дослідженнях про мистецтво – заплутана та архаїчна мова. Маючи бажання пізнати нове, інколи складно це зробити, бо доводиться продиратися через текст. Саме тому 15 січня 2016 року було засноване видавництво ArtHuss з метою легко розповідати про складне. Адже у процесі глобалізації мистецтво стало більш доступним: будь-яка репродукція картини поміщається у вашому смартфоні. Захоплення арт-сферою не має бути привілеєм, адже воно надихає. ArtHuss допомагає дізнатися більше про улюблені теми не залежно від віку чи статусу.

Article

Ми, Дмитро і Олена Ольшевські, створили бренд в 2011 році.
З того часу і до теперішнього успішно продаємо наші функціональні предмети декору по всьому світу і в Україні.
Ми разом з нашою творчою командою створюємо і виробляємо продукцію Article в Україні.

Bilayer

Інформаційний вир і порив досконалості викликають лише тривогу та сумніви. Масовий ринок змусив нас віддати перевагу трендам, а не якості. Модні покази змусили нас віддати перевагу ажіотажу, а не розумним інвестиціям.
У Bilayer ми хочемо навчити вас іншому.

bitchin’

Кожен новий дроп ми присвячуємо певному соціальному питанню і переосмислюємо його через наші аксесуари та фрази, що прикрашають кожен аксесуар. Нам важливо про це говорити та створювати моделі, одягнувши які, ви поставите собі запитання: чи завжди я ставлю себе на перше місце? — каже Ксенія Дурдас, засновниця бренду.

bottom line

Ми хочемо, щоб вам було комфортно в будь-який момент, незалежно від вашого настрою, щоб ви більше ніколи не мучили себе, обираючи зручний одяг Bottom Line, який пасуватиме до будь-якого образу вашого повсякденного життя.
Наша місія – бути головним партнером наших клієнтів у виборі комфорту. Ми завжди будемо поруч з вами.

BZR.room

Старт бренду був у 2017 році. місто Київ, Україна. Засновник - Угнівенко Олег. Назва бренду BZR походить з виразу «брати бака за роги», від чого і походить філософія бренду: полюби свого внутрішнього бика, адже саме в цьому опорі криється шлях до власного щастя. Тримай його за роги і разом з ним рушай у пошуках справжнього призначення.
BZR це не просто продукти - це символ сили, що надихає на шлях до власного ‘Я’.

Chereshnivska

CHERESHNIVSKA - це команда творчих людей, відкритих до різноманітних експерементів та колаборацій. У нас своє невеличке виробництво в якому кожна річ від початку до кінця виготовляється одним майстром. Більшість виробів мають унікальні принти, що розробляються під тематику кожної колекції.

cirka.store

Привіт!
Мене звуть Поліна. Я дизайнерка і ілюстраторка родом з Запоріжжя, і мені здається що мої індустріальні корені завжди прориваються назовні, куди б я не їхала і чим би не займалась.
Мені набридло, що всі прикраси, які я бачу занадто нарядні чи вичурні. Тому колись, в пошуках нових форм і засобів вираження, я поєднала на перший погляд непоєднувальні штуки - полімерку, намистини, пожежні карабіни, ланцюги, бісер і натуральне каміння, і - о, свято! Це саме той градус прикрашання себе, який мені до вподоби.

come.tigre

Я татуювальник з багаторічним досвідом. В якийсь момент мені захотілося створювати щось для душі - саме так і з'явився перший стікерпак.

Danse Danse

Ми створили марку одягу спочатку, напевно, навіть не знали навіщо. Так, ми хотіли самі собі шити одяг, так, ми хотіли продавати його друзям, але чіткого шляху і плану не було. Головні цілі з'явилися пізніше - зараз Danse Danse ставить за мету підтримувати клубну культуру, діджеїв, продюсерів які пишуть електронну музику. У планах створити свою серію невеликих івентів і ще більше взаємодіяти з музикою.

with love outta the dancefloor 🖤

DARI CO

Створюючи свої колекції ми дбаємо про те, щоб вам було комфортно скрізь і завжди, де б ви не знаходилися. Тому ми використовуємо приємні до тіла, легкі і якісні тканини, і контролюємо процес пошиття наших виробів на всіх етапах виробництва.
У своїй роботі ми цінуємо кожного клієнта і впевнені, що головним епіцентром уваги є саме ви, а наше завдання лише максимально підкреслити вашу індивідуальність.
Бренд DARI CO - це лише підтвердження того, що made in Ukraine - може бути якісно, доступно і зроблено зі смаком.

DED NOSKAR

Дід з дитинства або Загадкова історія Діда Носкаря
Вперше він побачив їх в дитинстві: вони були ліняло-чорні, в катишках, і належали батьку. Ті, що належали йому, не дуже відрізнялися, хіба що кольорова гамма змінювалась від понуро-сірого до жахливого-болотного. А потім ще були дивакувато-яскраві, зв‘язані зі светриків, кофтинок, шапок- всього що можна розпустити. То були бабусині.
Кольори, це переваги дитинства або старості - здогадався він. Дорослі навколо були виключно практично-чорними! Стати маленькім він вже не міг, стати дорослим - не хотів. Тож саме в цю мить народився Дід Носкар - митець, який не має віку, той що вирішив забарвити світ, дивак який змусить дорослих носити яскраве!

dyvna.zhabka

Всі фото для листівок я зробила власноруч за допомогою своєї плівкової камери. Колись, років 5 назад, я її придбала на олх, та вона цілий рік пролежала в шафі без діла. А коли я нарешті купила батарейки та плівку, та зробила перший кадр - вже не могла відірватися. Тепер вона постійно подорожує зі мною та допомагає досліджувати світ.
Листівки, на яких зображені кольорові тюльпани та маки - це колаж іх різних папірців, які я знайшла на горищі старого будинку в горах, де ми жили минулого літа. На тому ж горищі в мене була маленька майстерня з вікном у сад, де я створювала колажі.


Elvi woman

Простота - вища форма вишуканості. (Леонардо Да Вінчі)
Весь досвід поколінь, любов до справи та унікальні знання втілились у концепції нашого бренду ELVI - вишуканому та стильному одязі для жінок, які знають ціну речам з історією.

ETHIC

Наша мета - зробити речі універсальними - одягати те саме на роботу, вечірку чи просто повсякденно. Зараз найбільше нас турбує війна в Україні. В асортименті ETHIC ви можете знайти футболку з емблемою київського метро, як символ місця, яке врятувало багато життів під час вторгнення до Києва; і футболку з усмішкою в кольорах українського прапора, яка демонструє світлу душу та стійкість нашого народу.

exaltouch

Команда бренду Ліза - наша арт-директорка, дизайнерка та майстриня бренду. Ілля - tech-директор, e-commerce спеціаліст.
Одяг для нас стає маркером емоцій та настрою, проявленням нашого внутрішнього світу на зовнішньому. У виготовленні одягу ми дотримуємося принципу сталого споживання та перероблюємо пряжу, яка вже була у використанні, використовуємо вінтажну пряжу та залишки від попередніх проєктів. Для виробів, для яких необхідна регулярна пряжа, ми віддаємо перевагу українським виробникам.
Ми не віримо в езотеричні властивості натурального каміння, але ми віримо що кожен з нас має силу самостійно наділити свої прикраси-талісмани тими сенсами яких йому бракує та які для нього важливі.

Fancy.pin

При створенні бренду ми надихалися простими речами, які можна вдягати кожен день.Топ або футболка - це завжди гарна ідея, яку можна заміксувати під різний стиль.
Наш одяг створений для енергійних і яскравих людей, які не звикли довго розмірковувати над створенням образу. Для кожної події існує ідеальний топ, під кожен настрій - свій колір.

FEMKA

Наш одяг — це більше, ніж просто шматок тканини - це концепція, яка охоплює в собі різноманітні теми. Фемінізм, гендерна рівність, свобода вибору, права людини, відносини між людьми, вивільнення внутрішньої свободи та сутність і культура України - кожна колекція є втіленням цих цінностей. Кожен раз коли ви будете одягати наш одяг, за вас буде говорити історія, яку важливо знати й шанувати.
Ми не продаємо одяг, ми продаємо броню ваших прав.
Це своєрідний щит, який виражає ваші права на тканині, надаючи вам можливості говорити без слів. Наш бренд прагне брати участь у вашій заяві світові, надаючи вам можливість висловити те, що ви відстоюєте через одяг.

FRISSON

Привіт! ✌
Мене звати Ксенія. Я - засновниця бренду Frisson.
Завдяки любові до українських брендів та досвіду роботи у продуктових компаніях, набралась сміливості та у 2021 році вирішила запустити і свою маленьку власну справу, щоб у всіх зійшлися їх пазли.
Із дитинства обожнювала збирати пазли, навіть тоді, коли не могла їх собі дозволити. Бабуся нарізала листівки, а я їх збирала — так і проводили час, розвиваючи когнітивні здібності.

FURT

Після початку війни нам захотілось популяризувати нашу культуру та відкривати для світу дух нашого народу у новій формі, саме тому ми вирішили дати бренду нове дихання та закласти у назву давно забуте старослов’янське слово, яке має таке свіже та характерне звучання. Так з’явився FURT – [невпинний, постійний, стрімкий].
Особливою ознакою бренду є хрестики, тому що саме вони є впізнаваним знаком, а також прямою асоціацією з вишивкою - культурною спадщиною України.
Перехрещення двох ліній в українській культурі з давніх давен символізує перемогу світла над темрявою, добра над злом. Цей магічний знак здатен захищати від злих духів. Так само ми хочемо щоб наші вироби дарували вам відчуття захищеності.
Ми щиро віримо що саме якісні аксесуари додають родзинку та роблять цікавим кожен навіть найпростіший образ.

GORSAD

GORSAD™ — прогресивний бренд високої чіткості, товари якого легко поєднуються між собою та з одягом інших лютих марок. У виробництві використовуються виключно високоякісні матеріали, які не тільки тішать око, але й прослужать вам довгий час.

/// EARTH IS NOT MY HOME

HAIKU

Наші люди – це митці та експериментатори. Настрій берлінських вулиць, дух свободи самовираження, простір для ідей та інтерпретацій – сенси, на які ми спираємося створюючи продукт.

hello.june

Нас надихає природа та природність кожної жінки, відвертість та бажання бути собою справжньою. Цей стан і передаємо кожній через нашу білизну.

Усі наші слогани зʼявились органічно - ми почули їх від наших замовниць. Оскільки саме вони можуть правдиво розказати, як працює білизна.
Найулюбленіші з них:
-Це непристойно зручно - сказала дівчина, коли отримала комплект з високими трусиками;
-Я вийшла з дому і перевірила, чи не забула я вдягнути білизну, настільки вона комфортна.

Hilari journals

Hilari Journals з‘явилась, коли ми вдихнули у своє життя lagom. Бути помітними та не кричати, знаходитись у своїй життєвій рівновазі. Hilari поруч, щоб створити власну життєву гармонію, запланувати день чи намалювати мрію / ідею. Ми за відсутність зайвого і присутність якісного 🖤

HIVER BOOKS

Ми намагаємося робити блокноти та скетчбуки такими, щоб вам було приємно їх використовувати, дарувати або ж отримувати в подарунок від близьких. Скетчбуки, які взявши в руки, ви навряд чи б захотіли відпускати.

hoffman

У Hoffman є правила, яким бренд непохитно слiдує. Це неповторність колекцій та свобода руху за рахунок єдиного розміру

Ми створюємо класичний одяг з нотою бунтарства ⛔️

horn heroes

Кожен одяг, який ви бачите, ретельно створений кваліфікованою командою в нашій студії. Наш дизайн поєднує позачасову елегантність із сучасним стилем, відображаючи нашу унікальну естетику та передаючи суть сучасного стилю. Ми надаємо пріоритет екологічному розвитку та етичним практикам, забезпечуючи високоякісні матеріали та справедливі умови праці.

Hugs And Linen

Головними критеріями у створенні та розвитку нашого бренду є екологічність та якість. У виборі текстилю – натуральна складова. У дизайні одягу – баланс між універсальністю розміру та еленгантністю посадки. Гармонійність вплетення ліній сучасних трендів - так ми прагнемо створювати одяг, який буде актуальним багато років. Це важлива умова екологічності одягу у боротьбі з надвиробництвом.

">
InCarne

Вітаю! Мене звати Андрій Васильєв. Я є засновником та керівником компанії INCARNE - майстерні шкіряних виробів.
Протягом років своєї роботи ми постійно розвиваємося та удосконалюємося. Однак дещо залишається незмінним — це цінності та принципи бренду INCARNE. Ми наполегливо працюємо над створенням таких продуктів, які довгі роки служитимуть клієнтам, щодня даруватимуть задоволення та завжди будуть актуальними. Якість та надійність своїх шкіряних виробів ми перевіряємо на власному досвіді, адже самі користуємося тим, що виготовляємо.
Наші майстри створюють кожен виріб вручну, з увагою до найменших деталей. Ми завжди враховуємо побажання замовників, виготовляємо ексклюзивні шкіряні вироби з персоналізацією. Для нас дуже почесно бути частиною важливих подій наших клієнтів, дарувати незабутні емоції та радість.

Inspired Bags

У Inspired Bags ми віримо, що одним з ключів до щасливого життя є натхнення. Натхнення може бути у різних формах — ранкова чашка кави, свічка на робочому столі, прогулянка містом після дощу чи мотивуюча стаття. У 2018 році Inspired Bags стали ініціатором та засновником кампанії щодо правильної транслітерації «Kyiv not Kiev», «Ukraine not the Ukraine», а також інших міст України з цілою лінійкою сумок: Lviv, Kharkiv, Dnipro, Odesa, Vinnytsia. Проблема іноземної транслітерації міст України, а особливо Києва, завжди хвилювала мене. Під час мого проживання у Франції та Америці мої співрозмовники не розуміли, що таке Kyiv, бо назва Kiev була їм більш знайома. У 2018 році, після академічного семестру в Парижі я вирішила створити бренд, натхнений екологією та повагою до природи, а також важливими словами та фразами 🤍

Integralist

За освітою я маркетологиня, а за покликанням - підприємиця.
Моя велнес-історія почалася ще в дитинстві: я завжди вела щоденники, придумувала цілі та складала розклад справ на кожен день, а мама вчила мене збалансовано харчуватися і тренуватися по любові.
Ідея створити проєкт Integralist народилась ще на початку роботи моєї фітнес-студії Integral - вже тоді, у 2020 році, я придумала ім'я нового проєкту та навіть створила сторінку в Інстаграм. У мене вже вимальовувався концепт, навіть був чорновий варіант сайту, просте скажу відверто - через пандемію мені було страшно, що проєкт не зайде. Під час війни я зрозуміла, що місця для страхів не залишилося, а якщо ідея досі жива і заряджає тебе, то треба її реалізувати!


Jotter

Одним з наших головних пріоритетів є створення яскравих та незабутніх дизайнів обкладинок, які відображають індивідуальність та творчий дух наших покупців. Ми віримо, що гарний скетчбук може стати джерелом натхнення та мотивацією для створення приголомшливих творів мистецтва.
Зроблені в Україні з любов'ю, наші скетчбуки готові стати вашим незамінним інструментом для творчості та самовираження. Запрошуємо вас приєднатися до нашої спільноти талановитих художників та насолоджуватися якістю та красою наших продуктів!

ka.pusta

Коли я стала поглиблюватися у культуру графіті, зрозуміла що мені не зовсім відгукується коли графіті дуже виділяються, коли їх багато і вони дуже великі. Натомість знайшла для себе комфортний спосіб тегати: майже в тон з фоном, робити графіті маленького розміру або в місці де їх майже не видно.
Так само і з моїми стікерами - це не щось, що одразу кидається в очі кожному, а щось, що ти випадково знайшов і бачиш тільки ти, хоча це у всіх перед очима.

keep®

Ми віримо в надприродне, віримо в тебе, в себе і в світ можливостей. Іноді божевільні, ризикові, енергійні, здатні отримувати задоволення від того, що ми створюємо. Наша пригода почалася в 2011 році з імені WE ARE ABLE, і з тих пір ми віддано берегли твої речі і секрети. Ми дорослішали, змінювалися разом з тобою і шукали свій шлях до того щоб робити стиль. Так з'явився keep®.

Ми точно знаємо що кожен з нас здатен змінити цей світ. Тому продовжуємо будувати плани, відпочивати, подорожувати, займатися улюбленою справою і рухатися тільки вперед.
Ти здатний на все що завгодно, ким би ти не був.

Keep. Whatever 👊

Keeply

Команда Keeply складається з перекладача, дизайнера інтер'єрів та біохіміка.
Наша мета - створювати цікаві і практичні речі, якими хочеться користуватись тривалий час.
Ми обрали свідоме виробництво, бо розуміємо його потрібність в наш час.

kotikinc

Ідея створення бренду виникла після вимушеного переїзду з рідного міста, адже нас таких багато. Ми всі сумуємо за своїм будинком і хочемо бути ближчими до того, що наше.
Ми створили ці листівки та постери, щоб підтримати наш народ і показати, що захоплені нині території ніколи не стануть частиною терористичної країни.

KYSEN`

До війни ми планували запустити власне виробництво гідрогелевих патчів, у нас для цього було майже все – обладнання (яке пройшло сертифікацію ще у 2020-21 роках), технологічні картки виробництва та сировина, але війна змінила наші плани.
Спочатку ми втратили один склад (Київська обл.), а згодом і другий (Вінницька обл.). Я переживав ці події досить важко, але головним є те – що вся команда жива та здорова. У квітні, коли більшість людей, ще була у ступорі через повномасштабне вторгнення рф – я вирішив діяти. Тож створив лінійку патріотичних патчів в колаборації з Brave.ua. Дані патчі розраховувались як особлива лінійка до Дня Незалежності (у мирні часи), але стала моїм проявом сміливості тут і зараз. Саме тієї сміливості, яка перегукується із головної ідеєю кампанії Be Brave. Власне, так на світ зʼявились саме ті жовто-блакитні патчі. - коментар засновника KYSEN’ Сергія Порошенко.

Levitate

Ми професійно та з любов'ю займаємось нашою справою.
Наші шопери були придумані та створені в Харкові під час війни. Матеріал для шопера ексклюзивний, він був розроблений нами разом з технологом на фабриці в Китаї.

LIQUIX

Повсякденна функціональність, універсальні форми та якісні матеріали - ось основні принципи створення речей LIQUIX.

lo.wear

Основа нашого бренду – це базовий одяг, а отже, той, що максимально комфортний для щоденного носіння. Тому ми обираємо лише натуральні матеріали, але водночас зносостійкі. Перед тим, як запустити нову річ, ми тестуємо її протягом місяців та маємо уявлення про те, як вона носиться. Тож на виробництво потрапляє лише та тканина, яка надовго залишиться у гардеробі покупця.

Londi

Ми багато експериментуємо. В наших моделях немає поролону, пуш-апу та металевих конструкцій. Вони не за загальноприйнятими шаблонами, вони – про кохання, ідею, особливість, щось таке, що хочеться показати всьому світу.
Ми віримо в геніальність людського тіла й прагнемо довести кожній жінці, що вона – ідеальна за замовчуванням.



Low Blow

Low Blow (з англійської перекладається як удар нижче пояса) - ми завдаємо цього удару по сірих і похмурих марках і значеннях.
Наша мета – виділитися з монохромних тенденцій, тому з кожною новою колекцією ми продовжуємо грати з яскравими кольорами, формами та графікою.

LUSTERKO WEAR

Моєю метою є комʼюніті по всьому світу, відкриття шоурумів та pop-up за кордоном та внесення особливого стилю в суспільство.

Lut

Мій бренд Lut народився в той момент, коли я створила першу річ, яка відображала мою індивідуальність. Я зрозуміла, наскільки кожна людина унікальна і як добре ми можемо проявити себе в особливому одязі. Як ми можемо відкритися світу в новому стані, виражаючи себе через одяг, який ми носимо.
Я почала створювати речі, які можуть показати та підкреслити внутрішніх вас — речі, які відображають вашу унікальність. Я відчуваю енергію та впевненість у створенні, яку передаю через кімоно та інші речі. Ви можете відчути цю енергію, одягаючи Lut і проживаючи власні історії.
Подорожуючи світом, я збираю історії людей, їхні образи та сенс життя. Мене глибоко надихає різниця між зовнішніми проявами людей. Це робить мій світ яскравішим.
З часом я зрозуміла, що моє головне джерело натхнення – це люди. Так, у 2020 році з’явилася концепція бренду WE ARE ONE. Неважко вгадати його головну ідею — ми всі єдині й унікальні.
Все, що я хочу, це допомогти людям знайти себе і показати природу їхніх щирих бажань. Тому що речі, які ми одягаємо, є мовою нашого світогляду
Одяг - це спосіб самовираження, а Lut - це прояв вашої харизми.

WE ARE ONE

Manuscript

Це було у 2016 році. Ідея створення бренду була на поверхні і є продовженням нас. Саме тому ми захопилися ідеєю розповісти якомога більшій кількості людей про витвори видатних художників через обкладинки скетчбуків, а відкрита палітурка є невід'ємною частиною зручності користування. Ми надихаємо людей мислити інакше, мотивуємо на нові звершення та виплески творчості.

Match Denim

MATCH – це твоя «та сама» пара джинсів, яку ти так довго шукала, а коли знайшла, то вже й не хочеться розставатися.
Спеціалізуючись на одязі із деніму, щосезону ми робимо все можливе, щоб здивувати наших клієнтів новими силуетами, технологіями та обробками.
Створюючи продукт в Україні та працюючи з локальними фабриками, для нас важливо створювати щось нове та робити це з думкою про навколишнє середовище.

mermaid_tale_ceramics

Привіт! Ми mermaid_tale_ceramics 👋
В нас немає особливої філософії – просто робимо наш посуд з любов'ю до процесу.
Коли у трьох людей одностайність, то навіть глину можна перетворити на золото (китайське прислів'я).

MOKSOP

Видавнича діяльність доповнює основні напрями роботи музею: виставковий, дослідницький, архівний та просвітницький. Для цього ми співпрацюємо з провідними дизайнерами та типографіями аби запропонувати вам унікальні, привабливі авторські книги.

momssweaterstore

Завдячуючи попиту на в’язані вироби ручної роботи, я мала змогу зайнятись цією справою.
Для просування свого бренду я приклала багато зусиль. Брала участь у ярмарках, стала резидентом Куражу (до речі, на фото я поряд з засновницею та ідейним надихачем Куражу Альоною Гудковою на фоні мого торгового місця), в’язала і розвивала сторінку Instagram.
Балаклави мого виробництва були помічені та прорекламовані Don’t Take Fake.
Коли в 2021 році магазин UTOPIA 8 запропонував співробітництво, мій бренд вийшов на новий рівень. На жаль, через війну все життя змінилося безповоротньо. Всіми силами сподіваюсь, що із закінченням війни я повернусь до України та зможу відновити своє маленьке виробництво.

Morning Star

У своїй роботі ми досліджуємо моду всіх поколінь, обираючи найкращі ідеї, силуети, бачення і модернізуємо їх під ритм сучасності, створюючи кожну річ в унісекс форматі.

Morra Ceramics

Історія основної колекції FEMINIST_KA почалася, коли ми придумали назву і випадково намалювали лого у вигляді жіночих грудей.
Ми відразу зрозуміли, як повинні виглядати наші тарілки - круглий напис, бортик. Залишалося знайти підходящу форму.

Nectar

Щоб втілити свої мрії у створенні бренду, ми пройшли декілька складних етапів: від звільнення з неулюблених робіт до довгих пошуків та тестувань команди, матеріалів, індивідуального стилю та концепції. Ми дякуємо за можливість кожного дня робити те, що ми любимо.
На створення бренду нас надихнув літній стиль життя. Подорожуючи европейськими побережжями, ми спостерігали за легкою та розслабленою атмосферою та естетикою людей, що насолоджуються життям. Саме тоді, вперше зародилася ідея, створити купальники, що зможуть одного літа перенести вас від відпочинку біля басейнів та бічклабів в Одесі, до купання в океані у Мексиці.
Наша команда хоче, аби кожна жінка відчувала впевненість та комфорт, кожного разу коли одягає купальник. Ось чому кожен виріб вимагає ідальної посадки, і ми не погоджуємось на менше!
Створити якісний та позачасовий дизайн – це наша місія. Те, як ви виглядаєте та почуваєтесь в наших купальниках, має найбільше значення. Чим довше виріб служить для вас, тим краще для нашої планети. Ось чому ми зосереджені на бездоганній якості, щоб ви могли носити купальники Nectar рік за роком.

NIK SENSE

Салют! Це Нік і Лада, і наш бренд NIK SENSE!
Найголовніше у нашому житті - комфорт. Тому ми придумали шопери третьої хвилі, які не спадуть з плеча. Ми за повну свободу особистості. Одна з її проявлень - це те, як ти виглядаєш. Тож наш девіз: одягай що хочеш, роби що хочеш і будь собою.
Наші луки бувають базові та мегарізноманітні. Але простий дизайн шоперів завжди впишеться в будь-який з них.

NOSKAR

Привіт, ми Ганна та Влад. І так, це ми, ті двоє однодумців що закохавшись в яскраві шкарпетки в 2017 заснували Компанію Носкар.
Нам не треба було довго вивчати ринок та аналізувати конкурентів, бо ми б все одне почали робити шкарпетки, навіть якби вони геть не продавалися на початку. Бо це був саме той рідкісний випадок, коли твоє захоплення, твоя пристрасть, стає справою твого життя. А за таких умов, іншого варіанту ніж досягнути успіху, просто не існує. Дуже довгий час ми були лише вдвох, з рідкісними залученнями професіоналів в напрямках, які не могли закрити самостійно. Але цьогоріч, попри всі складнощі, наша команда почала збільшуватися. Зараз це вже невеличка, але потужна команда справді талановитих людей. Декого з команди знайшли ми, дехто знайшов нас. Кожен мав свій шлях, досвід і багаж знань, які приніс в наш офіс на Подолі в Києві, задля спільної мети: змусити людей посміхатися шкарпетками.

NSTONE

У своїй роботі ми використовуємо здебільшого перлини та натуральне каміння, надаючи кожній прикрасі неповторний шарм і вишуканість.
Мета бренду - надати можливість нашим клієнтам внести яскравий акцент до свого образу. Ми віримо, що прикраси мають бути більше, ніж просто аксесуаром - вони повинні підкреслювати особистий стиль кожної.

ONE-EYED

Наша компанія завжди підтримувала культуру альтернативної моди, панку, тату та мистецтва. Це дало змогу досить швидко заявити про себе в близьких по духу та поглядах колах людей, кому став до вподоби одяг ONE-EYED. Вплив вуличної культури та субкультурних течій підштовхнув нас до створення комфортного та стильного одягу, який відображає індивідуальність та бунтівний дух сучасної молоді.
Працюючи над колекціями, ми намагаємось створювати речі, які будуть відображати внутрішній світ тих, хто їх одягає, підкреслять унікальність стилю та нададуть відчуття свободи. Завдяки власній майстерні, ми маємо можливість створювати найякісніші товари, контролюючи усі процеси виробництва – від створення ескізу моделі, підбору тканини та виготовлення, до самого пакування. Серед асортименту ONE-EYED можна знайти як базові моделі одягу, так і речі з унікальними авторськими принтами та провокативними гаслами.
Наш бренд – це історія не просто про одяг, а про спосіб життя та самовираження. Наш одяг не для всіх, а саме для Тебе!

Женя та Мороз, ONE-EYED

opastickers

Привіт ;)
Мене звуть Йончі. Я родом з Мукачева.
З дитинства обожнюю рибалити, тому звідси і тема історії про опаришів (наживка для риби). Опариші перебувають в різних ролях та ситуаціях, так само, як і люди. Але в кінці їх чекає однакова доля. Їх або з’їдять, або вони перетворяться в лялечок і потім в своїх батьків – мух.

ouch!

Привіт! Це Віка та Віка 💅

Ми генеруємо ідеї та разом з ілюстраторками, дизайнерками, керамістками та іншими мисткинями створюємо продукти, якими б хотіли користуватись особисто, але не знайшли аналогів у продажу.

Як це працює? Всі продукти ми створюємо у колабораціях з майстринями. Інколи реалізуємо наші ідеї, інколи - ідеї мисткинь.

Мисткині одразу отримують оплату за роботу, не переймаються як знайти покупця та працюють над особистими проєктами.

Наша колаборація з полтавською керамісткою дала можливість для неї придбати особисту піч для випалу виробів, а для нас - створити посуд, який ми хотіли поставити на свої полички ❤️

Papayya Stickers Lab

Ми — дизайн-студія та стікершоп Papayya stickers lab, створюємо стікери, які точно захочеться приклеїти на видне місце 💖
Експериментуємо з цікавими матеріалами, щоб на вашому ноутбуці, чохлі або планері одночасно могли бути прозорі, обʼємні, голографічні та ✨блискучі✨ наліпочки, які щодня будуть підкреслювати ваш муд чи створюватимуть аестетік. Щоб запевнитись у стійкості та якості наліпочок, побудували власне невелике виробництво і друкуємо все самостійно.
Good vibes у кожній наліпочці від Papayya stickers lab 💫

pidnogamy

Ідея робити килими прийшла під час обідньої перерви, в їдальні.
Завжди хотілось створювати щось своїми руками, але щоб це було якісно і стильно. Гортаючи Інстаграм, ми побачили, що в Америці хлопець створював килими, типу вишиваючи їх (тафтинговою технікою), це вразило!
Не задумуючись ми замовили все, що потрібно. Так почались pidnogami.
Ми втілюємо ідеї, експериментуємо з техніками, відкриваємо нове. У нас можна не тільки замовити унікальний декор, а й зробити його власноруч.

platfor.ma

Platfor.ma виникла у 2010 році як незалежне медіа та креативна агенція соціальних проєктів. А відтепер ми ще й створюємо красиві речі з важливими сенсами.
Ми об'єднуємо тих, кому не байдуже – професіоналів, що звикли добре робити свою справу і прагнути більшого, незалежно від того, чим вони займаються. Ці люди – герої нашого видання та партнери наших проектів.
Ми розуміємо, що просто почати сьогодні вже недостатньо. Набагато важче щодня знаходити сили, аби далі йти до своєї мети, поки вона не здійсниться. Тому ми працюємо, аби надихати та підтримувати вас у тому, в що ви вірите. Нам подобається шукати проривні ідеї та поєднувати їх так, як це ніхто ще не робив.

Playersgetready

Наша місія – щоб опіка своїм ментальним здоров'ям стала частиною норми нашого суспільства. Для цього ми підбираємо найпростіші форми контакту – від ігор до живих розмов у сторіз. Те, що ви зараз на цій сторінці вже вказує на те, що ми на крок ближче до того, щоб наша місія відбулася.

poshy brand

Кажуть, що не одяг прикарашає людину, а аксесуари. В’язані сумки це не просто про моду, а й про свідоме споживання.
Для виготовлення наших сумок ми використовуємо eco-friendly пряжу.
Як результат - з аксесуарами poshy ви отримуєте не тільки круті аутфіти і захопливі погляди, а ще й стаєте адептом свідомого споживання.
Тож, раді бачити в нашій poshy family!

Prefix apparel

В рамках роботи над PRFX ми переслідуємо дуже прагматичні цілі : створювати, переосмислювати, удосконалювати, експериментувати.
Наша ціль зробити PRFX справою свого життя та професійної реалізації, але при цьому залишаючись затишним і ламповим проектом виключно для своїх.

Prolis

Привіт! Ми Романа і Христина - засновниці бренду.
Ми вдвох створили і займаємся брендом Prolis. Знаємося вже багато років, бо навчалися в академії мистетцтв: я на художньому текстилі, а Христина на художній кераміці. Нас об’єднує любов до красивих тканин, тож ми і вирішили творити власні.

punkt publishing

Ми віримо, що книги в будинку можуть і мають бути продовженням вашого смаку, а не просто засобом фіксування та передачі інформації.
Ми прагнемо створювати витончені видання, які хочеться забрати додому і перечитувати.

Radiocat

Йоу, давай знайомитись!
Radiocat - це проект двох людей, нереалізованого юриста і фармацевта, лол. Фантастичної історії успіху не буде. Ми просто насолоджувались юністю: ганяли на велосипедах, грали панк рок на гаражах, подорожували автостопом, а потім випадково відшили свою першу сумку і тут з 2015-го понеслось.

shavlia

Привіт! Я Настя 👋
Ідея робити стікери зʼявилась абсолютно рандомно, коли на фесті (де я працювала тату майстринею) багато людей захотіли мати мої ескізи під чохлом телефону або на своїх скетчбуках.Зазвичай, коли я малюю, абсолютно не маю думок, забуваю про час і випадаю з реальності на декілька годин.

ShishkaProject

Ми підтримуємо вітчизняних виробників і хочемо показати, що якість і дизайн українських авторів не поступаються гучним європейським брендам.
Наша команда професійних консультантів готова допомогти вам втілити ваші візуальні мрії в реальність. Ласкаво просимо у світ краси та стилю!

Siayvo

Давайте робити красиве і бути красивими, бо саме естетика формує нашу етику.

sintipop

Влітку 2021 року ми всі помітили як увірвався тренд на вʼязані речі та аксесуари.
Багато модниць, модники, західні ЗМІ і навіть люкс бренди показували нам як носити ці трохи інфантильні речі. Але в той же час такі речі передають атмосферу свободи і молодості.
Власне, це і стало поштовхом і натхненням для нас на створення SINTIPOP.

Skloeyewear

Ми приділяємо детальну увагу всім процесам створення продукту і прагнемо, щоб наші клієнти отримували таке ж задоволення, як при покупці люксових брендів. А також прагнемо, щоб окуляри слугували для вас не просто аксесуаром на сезон, а були поза часом.

slowly

Наш бренд працює здебільшого з матеріалами, які залишаються на виробництвах.
Ми їх рятуємо, сортуємо, і відшиваємо з них колекції. Також віднедавна почали створювати колекції з вітрил, кайт-куполів та парашутів.
Ми думаємо що вартує ґрунтовніше підходити до купівлі речей та одягу, підтримувати усвідомлений бізнес та локального виробника, а також не забувати про ідейне підґрунтя.

some_urban_monk

Вітаю! 🖐
Я Марінка, займаюсь крафтовим шовкодруком - і це творча частина мого проєкту. Тут я спостерігаю ідеї про гармонійні аспекти життя і перебуваю в ніжному магічному коннекшені із людством через творчість. Друга частина мого проєкту — це практичний одяг, на який я наношу ці зображення; речі дизайнимо і відшиваємо в нашому маленькому сімейному ательє.
Мої улюблені теми для дослідження: творчість повсякденного життя, об'єднання людей через со-творчість, створення умов присутності у моменті, об'єднання без протиріч потоку/творчості/ідеї/внутрішнього та структури/маркетингу/функції/зовнішнього, дизайнування сталої середи для творчості. В цих темах я роблю мистецьку діяльність, розвиваю проєкт відкритої майстерні крафтового друку, і готую для вас об'єкти від принтшопу some_urban_monk.

spocket

Наша головна мета - показати, що ми створюємо продукцію, яка буде надійною у будь-яких умовах та пройде випробування часом.
Наш дизайн відзначається лаконічністю та строгою елегантністю, позбавленою зайвих елементів. Ми віримо, що наші сумки втілюють у собі сучасну естетику та функціональність, яка вразить кожного, хто обере наш бренд.

telegraf.design

Ми спеціалізуємося на візуальних журналах та артбуках, сучасній освітній літературі. Створюємо свої авторські видання та співпрацюємо з талановитими українськими авторами.
Ми любимо українську візуальну культуру. Захоплюємося інноваціями. Практикуємо креативну сміливість.

The Blub — Ukrainian bag club

Ми прихильники мінімалізму у всіх його проявах: у дизайні, пакуванні, комунікації та візуальному сприйнятті бренду.
Created with love and passion for daily usage and Earth care.

the Strokes

Під час брейншторму після гучної вечірки один із наших колег запропонував усім безглузду ідею колекції, а інший почав дискусію із гучних слів В СЕНСІ?? та довгої паузи. Ми зрозуміли, що це настільки гарно описує настрій та стан розумового процесу кожного ранку, дня та ночі, що захотіли візуалізувати це.

tsigarka

Я не створюю одяг, я компілюю свої емоції, знання та навички в щось цілісне, для того, аби поділитися почуттями та дати змогу покупцеві розмовляти з оточуючими через малюнок на футболці.
Одяг це не тільки про стиль - це також про твою тиху розмову, твою ідентифікацію та ставлення до світу.

Tviy Tlumok

Історія бренду Tviy Tlumok почалась ще у 2019 році з маленької мрії однієї дівчини. Ця дівчина, котра щойно закінчила університет, неймовірно сильно хотіла почати власну справу і розуміла, єдине, що вона любить - це шити і створювати унікальні речі. Ця дівчина я, мене звати Женя і я можу сказати, що Твій Тлумок це моя віддушина і, напевно, моє життя.
На сьогоднішній день вся команда бренду - це лише одна людина. А тому я як власник, як кравець, як технолог і т.д. повністю відповідаю за кожну сумку, адже кожну із них створила власноруч, перевірила кожну стрічку та вклала частинку душі!

U:DO

Ми не придумали якусь мудру філософію і концептуальний опис нашого посилу, тому що ми просто робимо те, що любимо і чим живемо.
Ми створюємо комфортний гендерно-нейтральний (або просто унісекс) одяг, не ускладнюючи його значення. Наша характерна риса - оформлення базового одягу акцентними деталями та незвичною обробкою, а якісне виконання виробу - це наш пріоритет.
Продумуємо дрібниці, відточуємо майстерність, обираємо матеріали, виконуємо пошив - все, як для себе і для друзів.

Ukraїner

Із 2016 року організація Ukraїner шукає відповіді на запитання: Якою є справжня Україна?
Тому кожна наша книга є спробою по-різному відповісти на це запитання й описати нові грані країни. Книжки, які зараз реалізує видавництво — це втілення ідей і тем, із якими Ukraїner працює вже багато років.

Однією з місій видавництва також є побудува культурних містків там, де їх немає. Будь-яка їхня відсутність заповнюється російською пропагандою, а ми добре знаємо, що Росія витрачає величезні кошти, щоб формувати імідж України у світі, який вигідний їй, а не нам. Тому для нас так важливо розповідати більше про Україну та українців через книгу вдома, а також за кордоном. - цитата головної редакторки, Євгенії Сапожникової.

Ulika Unknwn

Всі шукають якийсь сенс у наших принтах, якусь ідею… Ми не вкладаємо ніякого сенсу, і робимо це навмисно.

VOCHIEYEWEAR

Раніше ви могли знати нас під назвою PLAYPAYSHOP - магазин вінтажних окулярів. Всі вінтажні моделі були розпродані, тому ми почали шукати для наших покупців унікальні та яскраві моделі сучасного виробництва.
Keep your eyes open!

widetheocean

Привіт! Мене звати Марина 👋
Я почала цікавитись роботою з плівкою ще з дитинства. З кількістю знімків та негативів з’явилось бажання ділитися з іншими. Так і були створені знімки в стилі полароїд.

YAKIBASIC

Об'єднуючи Одесу та Берлін, ми черпаємо натхнення з вуличного Urbana Берліна та Одеського легкого sea vibe, який так ідеально передають матеріали, з яких виготовлено капсульну колекцію YAKIBASIC summer 23.

">
Zguro ceramics

Засновники бренду Zguro - Олександра і Бормовий Андрій. Сімейна пара, яка закохана в свою справу.Олександра дипломований спеціаліст - художник кераміки. Андрій - кераміст зі стажем більше 10 років. В 2014 році створили власний бренд Zguro Ceramics, і всі етапи виробництва від ескізу до готового виробу роблять самостійно.
Обожнюють експериментувати з формами, створювати те, що буде дарувати позитивні емоції протягом багатьох років.

Zhivi Ukraino

Ми - бренд одягу, який почав свою історію з футболки. В часи, коли місто було напівпусте, а ворог стояв на кордонах, ми хотіли показати свою національну ідентичність. 15 березня 2022 року зʼявивилась наша оверсайз жовто-синя футболка.
Нам писали люди зі всього світу, які хотіли підтримати Україну в цей важкий час. Сотні прапорів розлетілись по різним куточкам планети. А ми продовжували шити під тривоги та обстріли, волонтерити та донатити з прибутку.
Ми створили ідеальну модель базової оверсайз футболки. До нас почали приходити, навіть, корпоративні замовлення.
А далі ми зрозуміли, що бренд Живи Україно має жити!

Zinka’s Bags

Привіт! Я Оля - засновниця.
Назва бренду на честь бабусі 💖
Хочу, щоб дівчата та хлопці, коли купують Зінку - усвідомлювали придбання. Щоб це було справжнє бажання та цінність, як подарунка для себе коханої/го.

ZIRKA

Кожен наш продукт не просто блискiтки, це справжня магiя космосу, чисте натхнення та зоряне сяйво, що запалює серця усiх навколо.
Саме тому кожен відтінок гліттера ZIRKA названий на честь зірки або сузір'я.

Видавництво 21

Ми знайомимо наших читачів з творами сучасних європейських та американських авторів, чим створюємо можливість бути в курсі найсвіжіших світових тенденцій в літературі.
Також ми постійно розширюємо свій сегмент, створюючи нові серії книг, проекти, співпрацюючи як з відомими авторами, так і з початківцями.
Наші автори й читачі стають постійними, бо ми завжди піклуємося про них і ніколи не відступаємо перед новими перспективами.

Видавництво Жупанського

Головною нашою місією ми насамперед вважаємо заповнення лакун вітчизняного культурного простору якісними українськими перекладами базисного світового пласту, який визначальним чином сформував обличчя сучасної світової літератури, історії і культури загалом.

Віхола

Ми не обмежуємося темами й прагнемо видавати якісний та цікавий для українців продукт — від психології, підприємництва, лайфстайлу та науково-популярної літератури до найрізноманітніших жанрів художньої літератури: детективів, трилерів, любовних романів, лірики чи воєнної прози.
Ми проти інтелектуального пафосу. Процес отримання будь-якого знання — це розвага, а не тяжка праця, а навчання — це гра, а не піт, кров і сльози.

Ґвара Медіа

Ми — незалежна медіаплатформа з Харкова.
До повномасштабної війни, розв’язаної росією проти України, нашим завданням було розвиток креативної екосистеми другого найбільшого міста країни. Але часи змінилися, ми також.
Сьогодні ми — медіа про соціальні процеси на Харківщині.
Скільки воєнних злочинів скоєно РФ в регіоні? Як відновлюються та тримаються громади? Як ‍живуть і працюють у Харкові підприємці, художники, освітяни, айтівці та молоді активісти? Ці та інші питання ми досліджуємо у матеріалах, збираючи інформацію з перших вуст.
Опора на права людини — шлях до соціальних змін.
Одне з таких прав ми забезпечуємо щодня — право на перевірену інформацію. У перші дні повномасштабного вторгнення ми створили фактчек-бот ПЕРЕВІРКА, за допомогою якого люди можуть верифікувати будь-яку новину.
Наша команда є членом міжнародної мережі фактчекерів IFCN та слідує їхнім стандартам у політиці перевірки інформації.

Екзіст

Всі наші принти є авторськими, і зазвичай відсилають до ідей екзистенціалізму.
Екзист почав рости як ком'юніті молодих людей, які розважаються, створюють та бунтують разом.
Ми робимо колаборації з промо-групами та вечірками, часто продаємо одяг прямо на рейві.
Також ми виступали спонсорами багатьох івентів, пов'язаних із екстримальними видами спорту.

Її прикраси

Рік тому ми створили бренд з нуля за 6 днів.
Ми погодились прийняти участь в ярмарці, коли на руках був семпл однієї прикраси. І, грубо кажучи, за тиждень виготовили асортимент, придумали назву і лого, завели Instagram-профіль, набрали перші 16 підписок від друзів і почалось).
Джерело нашого бренду – це дитинство, перші вироби з бісеру, власноруч зроблені цікавинки, книжки, журнали по бісероплетінню, обмін бісером з подругами, колективні плетіння на ковдрі в саду, намистини по всім кишеням.
Весь цей потік творчості повернувся і зустрів нас рік тому, і це стало народженням Її прикрас.


Лабораторія

Привіт! Ми - видавництво Лабораторія.
Чому така назва? Все просто, ми - як справжні лаборанти у сфері книговидання, бо:
-націлені на ефективне вирішення проблем читачів, аналізуємо їх потреби;
-виводимо ідеальну формулу корисної книжки;
-ретельно синтезуємо якісний книжковий продукт на базі своїх знань і досвіду.

Муніципалка

Основний фокус нашої діяльності — співпраця із сучасними українськими митцями.
Протягом років своєї виставкової діяльності галерея перетворилась з простору, де можна було продемонструвати власну творчість митців, на центр сучасного мистецтва з власною колекцією, програмою, фестивалями, освітніми та концертними заходами. Галерея є першим кроком у будівництві в Харкові музею сучасного мистецтва.

ОДИН. НУЛЬ

Наша мета - розвивати культуру ведення щоденників. Для нас щоденник - це інструмент самопізнання, і саме тому ми створюємо наші продукти з метою допомогти людям краще зрозуміти самих себе.


">
Основи

На жаль, втрата нашої співзасновниці Соломії Павличко у 2000-х роках збіглася зі зміною смаків. Інтерес відходив від традиційної видавничої справи і переходив до онлайн-контенту. З того часу багато чого змінилося, але мета Основи – кидати виклик застарілим ідеям та сприяти суспільному зростанню – залишається незмінною.
Нове керівництво компанії зберегло місію, але це був важкий момент для видавничої індустрії в усьому світі. Богдана Павличко, донька Соломії, стала єдиною власницею і принесла нову іскру, якої ми потребували. Місія залишилася незмінною, але цього разу ми переосмислювали культурні уявлення про важливі книжки. Замість попереднього фокусу на літературі та підручниках, Основи зробили ставку на візуально привабливі видання, запропонувавши сучасні, дизайнерські книжки про фотографію, мистецтво та культуру.
Зараз ми спеціалізуємося на мистецтві та книжках про архітектуру і культурні явища. Як і в 90-х роках, ці публікації є способом відкриття та артикуляції фундаментальних знань про нашу історію і допомагають українському суспільству переосмислити ці знання та віднайти в них нові смисли. І, звичайно, одне з цих значень – це значення ствердження. Ми хочемо розуміти і розвивати українську культуру, але не лише для себе. Ми хочемо показати його світові.


планери 182.5

Привіт, це команда 182.5 і ми запрошуємо тебе у цікаву подорож до себе.
182.5 - це планер, якій закінчують, а ще, це твій друг, який завжди на твоєму боці.

Поштівки від А до Я

Привіт! Це Анна і Ярослав.
Сьогодні всі ми ще сильніше розуміємо, як важливе відчуття рідного дому.
Харків - місто нашого життя. Наш дім.
Всі світлини - то Харків нашими очима. Нам хотілося зберегти спогади про рідне місто, моменти з минулого. Тож після того жахливого лютого, який змінив життя кожного українця, основну частину листівок складають світлини довоєнного Харкова.
Ідея друкувати листівки зі світлинами виникла ще багато років тому. Нам хотілося, щоб кожний, хто любить Харків, хто колись також народився, жив чи, може, навчався тут і бажає залишити собі на згадку частинку міста, знайшов щось цікаве, красиве, пам'ятне.

Сатїва

Ми розпочали проєкт, як жарт. Народився каламбур Сатива Ротару, потім я його надрукував на декількох футболках, худі. Почув скажений фідбек і ми з друзями вирішили придумати цілий Журнал. Поки він існує тільки в онлайні, але журнал — це концепт, щоб якось назвати те, що ми робимо. За три роки ми зробили виставку Шишарт, бренд села Косяк на Житомирщині, тонну корисного і розважального контенту в телеграм-журнал, стрітарт, комікси, ярмарки, 7 колекцій мерчу, бетонні попільниці, аромаподи. Ми робили, ми робимо і ми будемо робити. - Ілля Янков, креативний директор Сатїва.

Щастя Здоров’я

Нас копіювали десятки разів, ми випускали нові принти, ще популярніші за попередні, нас копіювали знову, але наші клієнти завжди залишалися з нами, обираючи якість і оригінальність.
У 2020 році ми зрозуміли, що готові зробити великий крок вперед, змінити курс розвитку та значно розширити асортимент марки.
Ми запустили нову лінію одягу Щастя Здоров’я. У лінії представлений широкий асортимент жіночого та чоловічого одягу, від базових футболок і штанів до верхнього одягу.
Естетика лінійки Щастя Здоров’я навіяна сучасною культурою, вуличною модою та скандинавським мінімалізмом.
Ми виробляємо одяг, який буде служити не один сезон, і дуже уважно ставимося до вибору тканин і матеріалів.
У нас є своє бачення, ми не намагаємося наосліп копіювати тренди, а більшість наших ідей стають хітами.

Я мистецтво

Привіт! Я Валерія, засновниця бренду.
Мої листівки демонструють українок, якими я їх бачила на самому початку війни.
Планую не зупинятися тільки на листівках, і далі створювати ілюстрації (а може не тільки😉) і транслювати творчість і сучасне бачення цього світу.

Наші новини, посмішки і котики в Instagram: @utopia_8