(0) Кошик: 0

Бренди 👯‍♀️

В UTOPIA 8 ми продаємо речі, які створюють твої друзі.

Прикраси від дизайнерки, з якою тебе познайомили на рейві. Шкарпетки від бренду, створеного твоїм колишнім однокласником. Рюкзаки від хлопців, з якими ти працювала над спільним проєктом. Книги від видавництва, де працює твоя колишня.

Коротше, одного культурного поля ягоди 🎱

3.14BAN

Харків. 2019. Все почалося зі звичайного банера, який ми не хотіли викидати. Банер був у доброму стані, і єдина проблема - на ньому була застаріла інформація. В цей момент виникла ідея перетворити його на щось унікальне, але ми ще не знали що саме. Ми почали шукати швачку, яка згодилася б взятися за такий проект. На той час, у 2019 році, це була справжня задача. З 10 швачок, до яких ми зверталися, лише одна погодилася, і вогонь її бажання створити щось нове і унікальне запалився.
Перші спроби шиття були справжнім викликом. Ми пам'ятаємо перші невдачі та зламані голки, коли нам доводилося навчатися на власних помилках. Але саме ці випробування надихнули нас на пошук нових методів і вдосконалення навичок.
Все починалося з маленької ідеї – дати другий шанс матеріалу. Ідея переросла в реалізацію та масштаб.
Памʼятайте - не зупиняйтеся творити і завжди вірте в себе та свою ідею.

After Lucy

Вітання! Мене звати Люда і в ефірі прикраси After Lucy.
Історія мого бренду розпочалась із літнього яскравого намиста, як у дітей з дитячого майданчика в дворі. Це намисто я зробила для себе, а потім показала світові. Світ намисто зацінив, а бренд After Lucy став таємним амбасадором вашої внутрішньої дитини.
Яскраві кольори і натуральні матеріали - ідеальне поєднання дитячого світу і дорослого бачення 💗

art room

Все життя я займалася творчістю: художник за освітою, була викладачем в художній школі.
Одного разу було спонтанно прийняте рішення сходити на курс з кераміки, і поступово це переросло у власну справу.
Нам дуже хочеться показати сучасні можливості давнього матеріалу - глини.
Головна ніша, яку ми зайняли на ринку - аромапідставки та підсвічники. Але фраза *очі розбігаються* - це про наш асортимент.
Любимо те, що робимо і віримо, що це передається.

ArtHuss

З першого дня ми вирішили зосередитися на мистецтві та естетиці, видаючи книги про сучасних художників. Проте згодом тематика книг розширилася і тепер охоплює світ моди, дизайну, архітектури, музики, креативних професій та менеджменту.
Ми прагнемо розширити світогляд наших читачів, дати можливість освоїти творчу діяльність, поглибити знання та досягти успіху.
Головний камінь спотикання у дослідженнях про мистецтво – заплутана та архаїчна мова. Маючи бажання пізнати нове, інколи складно це зробити, бо доводиться продиратися через текст. Саме тому 15 січня 2016 року було засноване видавництво ArtHuss з метою легко розповідати про складне. Адже у процесі глобалізації мистецтво стало більш доступним: будь-яка репродукція картини поміщається у вашому смартфоні. Захоплення арт-сферою не має бути привілеєм, адже воно надихає. ArtHuss допомагає дізнатися більше про улюблені теми не залежно від віку чи статусу.

Article

Ми, Дмитро і Олена Ольшевські, створили бренд в 2011 році.
З того часу і до теперішнього успішно продаємо наші функціональні предмети декору по всьому світу і в Україні.
Ми разом з нашою творчою командою створюємо і виробляємо продукцію Article в Україні.

BZR.room

Старт бренду був у 2017 році. місто Київ, Україна. Засновник - Угнівенко Олег. Назва бренду BZR походить з виразу «брати бака за роги», від чого і походить філософія бренду: полюби свого внутрішнього бика, адже саме в цьому опорі криється шлях до власного щастя. Тримай його за роги і разом з ним рушай у пошуках справжнього призначення.
BZR це не просто продукти - це символ сили, що надихає на шлях до власного ‘Я’.

DARI CO

Створюючи свої колекції ми дбаємо про те, щоб вам було комфортно скрізь і завжди, де б ви не знаходилися. Тому ми використовуємо приємні до тіла, легкі і якісні тканини, і контролюємо процес пошиття наших виробів на всіх етапах виробництва.
У своїй роботі ми цінуємо кожного клієнта і впевнені, що головним епіцентром уваги є саме ви, а наше завдання лише максимально підкреслити вашу індивідуальність.
Бренд DARI CO - це лише підтвердження того, що made in Ukraine - може бути якісно, доступно і зроблено зі смаком.

DED NOSKAR

Дід з дитинства або Загадкова історія Діда Носкаря
Вперше він побачив їх в дитинстві: вони були ліняло-чорні, в катишках, і належали батьку. Ті, що належали йому, не дуже відрізнялися, хіба що кольорова гамма змінювалась від понуро-сірого до жахливого-болотного. А потім ще були дивакувато-яскраві, зв‘язані зі светриків, кофтинок, шапок- всього що можна розпустити. То були бабусині.
Кольори, це переваги дитинства або старості - здогадався він. Дорослі навколо були виключно практично-чорними! Стати маленькім він вже не міг, стати дорослим - не хотів. Тож саме в цю мить народився Дід Носкар - митець, який не має віку, той що вирішив забарвити світ, дивак який змусить дорослих носити яскраве!

Elvi woman

Простота - вища форма вишуканості. (Леонардо Да Вінчі)
Весь досвід поколінь, любов до справи та унікальні знання втілились у концепції нашого бренду ELVI - вишуканому та стильному одязі для жінок, які знають ціну речам з історією.

Fancy.pin

При створенні бренду ми надихалися простими речами, які можна вдягати кожен день.Топ або футболка - це завжди гарна ідея, яку можна заміксувати під різний стиль.
Наш одяг створений для енергійних і яскравих людей, які не звикли довго розмірковувати над створенням образу. Для кожної події існує ідеальний топ, під кожен настрій - свій колір.

FRISSON

Привіт! ✌
Мене звати Ксенія. Я - засновниця бренду Frisson.
Завдяки любові до українських брендів та досвіду роботи у продуктових компаніях, набралась сміливості та у 2021 році вирішила запустити і свою маленьку власну справу, щоб у всіх зійшлися їх пазли.
Із дитинства обожнювала збирати пазли, навіть тоді, коли не могла їх собі дозволити. Бабуся нарізала листівки, а я їх збирала — так і проводили час, розвиваючи когнітивні здібності.

HAIKU

Наші люди – це митці та експериментатори. Настрій берлінських вулиць, дух свободи самовираження, простір для ідей та інтерпретацій – сенси, на які ми спираємося створюючи продукт.

Hilari journals

Hilari Journals з‘явилась, коли ми вдихнули у своє життя lagom. Бути помітними та не кричати, знаходитись у своїй життєвій рівновазі. Hilari поруч, щоб створити власну життєву гармонію, запланувати день чи намалювати мрію / ідею. Ми за відсутність зайвого і присутність якісного 🖤

HIVER BOOKS

Ми намагаємося робити блокноти та скетчбуки такими, щоб вам було приємно їх використовувати, дарувати або ж отримувати в подарунок від близьких. Скетчбуки, які взявши в руки, ви навряд чи б захотіли відпускати.

Hugs And Linen

Головними критеріями у створенні та розвитку нашого бренду є екологічність та якість. У виборі текстилю – натуральна складова. У дизайні одягу – баланс між універсальністю розміру та еленгантністю посадки. Гармонійність вплетення ліній сучасних трендів - так ми прагнемо створювати одяг, який буде актуальним багато років. Це важлива умова екологічності одягу у боротьбі з надвиробництвом.

">
InCarne

Вітаю! Мене звати Андрій Васильєв. Я є засновником та керівником компанії INCARNE - майстерні шкіряних виробів.
Протягом років своєї роботи ми постійно розвиваємося та удосконалюємося. Однак дещо залишається незмінним — це цінності та принципи бренду INCARNE. Ми наполегливо працюємо над створенням таких продуктів, які довгі роки служитимуть клієнтам, щодня даруватимуть задоволення та завжди будуть актуальними. Якість та надійність своїх шкіряних виробів ми перевіряємо на власному досвіді, адже самі користуємося тим, що виготовляємо.
Наші майстри створюють кожен виріб вручну, з увагою до найменших деталей. Ми завжди враховуємо побажання замовників, виготовляємо ексклюзивні шкіряні вироби з персоналізацією. Для нас дуже почесно бути частиною важливих подій наших клієнтів, дарувати незабутні емоції та радість.

Jotter

Одним з наших головних пріоритетів є створення яскравих та незабутніх дизайнів обкладинок, які відображають індивідуальність та творчий дух наших покупців. Ми віримо, що гарний скетчбук може стати джерелом натхнення та мотивацією для створення приголомшливих творів мистецтва.
Зроблені в Україні з любов'ю, наші скетчбуки готові стати вашим незамінним інструментом для творчості та самовираження. Запрошуємо вас приєднатися до нашої спільноти талановитих художників та насолоджуватися якістю та красою наших продуктів!

ka.pusta

Коли я стала поглиблюватися у культуру графіті, зрозуміла що мені не зовсім відгукується коли графіті дуже виділяються, коли їх багато і вони дуже великі. Натомість знайшла для себе комфортний спосіб тегати: майже в тон з фоном, робити графіті маленького розміру або в місці де їх майже не видно.
Так само і з моїми стікерами - це не щось, що одразу кидається в очі кожному, а щось, що ти випадково знайшов і бачиш тільки ти, хоча це у всіх перед очима.

Keeply

Команда Keeply складається з перекладача, дизайнера інтер'єрів та біохіміка.
Наша мета - створювати цікаві і практичні речі, якими хочеться користуватись тривалий час.
Ми обрали свідоме виробництво, бо розуміємо його потрібність в наш час.

kotikinc

Ідея створення бренду виникла після вимушеного переїзду з рідного міста, адже нас таких багато. Ми всі сумуємо за своїм будинком і хочемо бути ближчими до того, що наше.
Ми створили ці листівки та постери, щоб підтримати наш народ і показати, що захоплені нині території ніколи не стануть частиною терористичної країни.

LUSTERKO WEAR

Моєю метою є комʼюніті по всьому світу, відкриття шоурумів та pop-up за кордоном та внесення особливого стилю в суспільство.

Lut

Мій бренд Lut народився в той момент, коли я створила першу річ, яка відображала мою індивідуальність. Я зрозуміла, наскільки кожна людина унікальна і як добре ми можемо проявити себе в особливому одязі. Як ми можемо відкритися світу в новому стані, виражаючи себе через одяг, який ми носимо.
Я почала створювати речі, які можуть показати та підкреслити внутрішніх вас — речі, які відображають вашу унікальність. Я відчуваю енергію та впевненість у створенні, яку передаю через кімоно та інші речі. Ви можете відчути цю енергію, одягаючи Lut і проживаючи власні історії.
Подорожуючи світом, я збираю історії людей, їхні образи та сенс життя. Мене глибоко надихає різниця між зовнішніми проявами людей. Це робить мій світ яскравішим.
З часом я зрозуміла, що моє головне джерело натхнення – це люди. Так, у 2020 році з’явилася концепція бренду WE ARE ONE. Неважко вгадати його головну ідею — ми всі єдині й унікальні.
Все, що я хочу, це допомогти людям знайти себе і показати природу їхніх щирих бажань. Тому що речі, які ми одягаємо, є мовою нашого світогляду
Одяг - це спосіб самовираження, а Lut - це прояв вашої харизми.

WE ARE ONE

momssweaterstore

Завдячуючи попиту на в’язані вироби ручної роботи, я мала змогу зайнятись цією справою.
Для просування свого бренду я приклала багато зусиль. Брала участь у ярмарках, стала резидентом Куражу (до речі, на фото я поряд з засновницею та ідейним надихачем Куражу Альоною Гудковою на фоні мого торгового місця), в’язала і розвивала сторінку Instagram.
Балаклави мого виробництва були помічені та прорекламовані Don’t Take Fake.
Коли в 2021 році магазин UTOPIA 8 запропонував співробітництво, мій бренд вийшов на новий рівень. На жаль, через війну все життя змінилося безповоротньо. Всіми силами сподіваюсь, що із закінченням війни я повернусь до України та зможу відновити своє маленьке виробництво.

Morning Star

У своїй роботі ми досліджуємо моду всіх поколінь, обираючи найкращі ідеї, силуети, бачення і модернізуємо їх під ритм сучасності, створюючи кожну річ в унісекс форматі.

Morra Ceramics

Історія основної колекції FEMINIST_KA почалася, коли ми придумали назву і випадково намалювали лого у вигляді жіночих грудей.
Ми відразу зрозуміли, як повинні виглядати наші тарілки - круглий напис, бортик. Залишалося знайти підходящу форму.

Nectar

Щоб втілити свої мрії у створенні бренду, ми пройшли декілька складних етапів: від звільнення з неулюблених робіт до довгих пошуків та тестувань команди, матеріалів, індивідуального стилю та концепції. Ми дякуємо за можливість кожного дня робити те, що ми любимо.
На створення бренду нас надихнув літній стиль життя. Подорожуючи европейськими побережжями, ми спостерігали за легкою та розслабленою атмосферою та естетикою людей, що насолоджуються життям. Саме тоді, вперше зародилася ідея, створити купальники, що зможуть одного літа перенести вас від відпочинку біля басейнів та бічклабів в Одесі, до купання в океані у Мексиці.
Наша команда хоче, аби кожна жінка відчувала впевненість та комфорт, кожного разу коли одягає купальник. Ось чому кожен виріб вимагає ідальної посадки, і ми не погоджуємось на менше!
Створити якісний та позачасовий дизайн – це наша місія. Те, як ви виглядаєте та почуваєтесь в наших купальниках, має найбільше значення. Чим довше виріб служить для вас, тим краще для нашої планети. Ось чому ми зосереджені на бездоганній якості, щоб ви могли носити купальники Nectar рік за роком.

ONE-EYED

Наша компанія завжди підтримувала культуру альтернативної моди, панку, тату та мистецтва. Це дало змогу досить швидко заявити про себе в близьких по духу та поглядах колах людей, кому став до вподоби одяг ONE-EYED. Вплив вуличної культури та субкультурних течій підштовхнув нас до створення комфортного та стильного одягу, який відображає індивідуальність та бунтівний дух сучасної молоді.
Працюючи над колекціями, ми намагаємось створювати речі, які будуть відображати внутрішній світ тих, хто їх одягає, підкреслять унікальність стилю та нададуть відчуття свободи. Завдяки власній майстерні, ми маємо можливість створювати найякісніші товари, контролюючи усі процеси виробництва – від створення ескізу моделі, підбору тканини та виготовлення, до самого пакування. Серед асортименту ONE-EYED можна знайти як базові моделі одягу, так і речі з унікальними авторськими принтами та провокативними гаслами.
Наш бренд – це історія не просто про одяг, а про спосіб життя та самовираження. Наш одяг не для всіх, а саме для Тебе!

Женя та Мороз, ONE-EYED

opastickers

Привіт ;)
Мене звуть Йончі. Я родом з Мукачева.
З дитинства обожнюю рибалити, тому звідси і тема історії про опаришів (наживка для риби). Опариші перебувають в різних ролях та ситуаціях, так само, як і люди. Але в кінці їх чекає однакова доля. Їх або з’їдять, або вони перетворяться в лялечок і потім в своїх батьків – мух.

Papayya Stickers Lab

Ми — дизайн-студія та стікершоп Papayya stickers lab, створюємо стікери, які точно захочеться приклеїти на видне місце 💖
Експериментуємо з цікавими матеріалами, щоб на вашому ноутбуці, чохлі або планері одночасно могли бути прозорі, обʼємні, голографічні та ✨блискучі✨ наліпочки, які щодня будуть підкреслювати ваш муд чи створюватимуть аестетік. Щоб запевнитись у стійкості та якості наліпочок, побудували власне невелике виробництво і друкуємо все самостійно.
Good vibes у кожній наліпочці від Papayya stickers lab 💫

platfor.ma

Platfor.ma виникла у 2010 році як незалежне медіа та креативна агенція соціальних проєктів. А відтепер ми ще й створюємо красиві речі з важливими сенсами.
Ми об'єднуємо тих, кому не байдуже – професіоналів, що звикли добре робити свою справу і прагнути більшого, незалежно від того, чим вони займаються. Ці люди – герої нашого видання та партнери наших проектів.
Ми розуміємо, що просто почати сьогодні вже недостатньо. Набагато важче щодня знаходити сили, аби далі йти до своєї мети, поки вона не здійсниться. Тому ми працюємо, аби надихати та підтримувати вас у тому, в що ви вірите. Нам подобається шукати проривні ідеї та поєднувати їх так, як це ніхто ще не робив.

Prefix apparel

В рамках роботи над PRFX ми переслідуємо дуже прагматичні цілі : створювати, переосмислювати, удосконалювати, експериментувати.
Наша ціль зробити PRFX справою свого життя та професійної реалізації, але при цьому залишаючись затишним і ламповим проектом виключно для своїх.

Prolis

Привіт! Ми Романа і Христина - засновниці бренду.
Ми вдвох створили і займаємся брендом Prolis. Знаємося вже багато років, бо навчалися в академії мистетцтв: я на художньому текстилі, а Христина на художній кераміці. Нас об’єднує любов до красивих тканин, тож ми і вирішили творити власні.

Radiocat

Йоу, давай знайомитись!
Radiocat - це проект двох людей, нереалізованого юриста і фармацевта, лол. Фантастичної історії успіху не буде. Ми просто насолоджувались юністю: ганяли на велосипедах, грали панк рок на гаражах, подорожували автостопом, а потім випадково відшили свою першу сумку і тут з 2015-го понеслось.

sintipop

Влітку 2021 року ми всі помітили як увірвався тренд на вʼязані речі та аксесуари.
Багато модниць, модники, західні ЗМІ і навіть люкс бренди показували нам як носити ці трохи інфантильні речі. Але в той же час такі речі передають атмосферу свободи і молодості.
Власне, це і стало поштовхом і натхненням для нас на створення SINTIPOP.

slowly

Наш бренд працює здебільшого з матеріалами, які залишаються на виробництвах.
Ми їх рятуємо, сортуємо, і відшиваємо з них колекції. Також віднедавна почали створювати колекції з вітрил, кайт-куполів та парашутів.
Ми думаємо що вартує ґрунтовніше підходити до купівлі речей та одягу, підтримувати усвідомлений бізнес та локального виробника, а також не забувати про ідейне підґрунтя.

some_urban_monk

Вітаю! 🖐
Я Марінка, займаюсь крафтовим шовкодруком - і це творча частина мого проєкту. Тут я спостерігаю ідеї про гармонійні аспекти життя і перебуваю в ніжному магічному коннекшені із людством через творчість. Друга частина мого проєкту — це практичний одяг, на який я наношу ці зображення; речі дизайнимо і відшиваємо в нашому маленькому сімейному ательє.
Мої улюблені теми для дослідження: творчість повсякденного життя, об'єднання людей через со-творчість, створення умов присутності у моменті, об'єднання без протиріч потоку/творчості/ідеї/внутрішнього та структури/маркетингу/функції/зовнішнього, дизайнування сталої середи для творчості. В цих темах я роблю мистецьку діяльність, розвиваю проєкт відкритої майстерні крафтового друку, і готую для вас об'єкти від принтшопу some_urban_monk.

tsigarka

Я не створюю одяг, я компілюю свої емоції, знання та навички в щось цілісне, для того, аби поділитися почуттями та дати змогу покупцеві розмовляти з оточуючими через малюнок на футболці.
Одяг це не тільки про стиль - це також про твою тиху розмову, твою ідентифікацію та ставлення до світу.

">
Zguro ceramics

Засновники бренду Zguro - Олександра і Бормовий Андрій. Сімейна пара, яка закохана в свою справу.Олександра дипломований спеціаліст - художник кераміки. Андрій - кераміст зі стажем більше 10 років. В 2014 році створили власний бренд Zguro Ceramics, і всі етапи виробництва від ескізу до готового виробу роблять самостійно.
Обожнюють експериментувати з формами, створювати те, що буде дарувати позитивні емоції протягом багатьох років.

ZIRKA

Кожен наш продукт не просто блискiтки, це справжня магiя космосу, чисте натхнення та зоряне сяйво, що запалює серця усiх навколо.
Саме тому кожен відтінок гліттера ZIRKA названий на честь зірки або сузір'я.

Видавництво 21

Ми знайомимо наших читачів з творами сучасних європейських та американських авторів, чим створюємо можливість бути в курсі найсвіжіших світових тенденцій в літературі.
Також ми постійно розширюємо свій сегмент, створюючи нові серії книг, проекти, співпрацюючи як з відомими авторами, так і з початківцями.
Наші автори й читачі стають постійними, бо ми завжди піклуємося про них і ніколи не відступаємо перед новими перспективами.

Видавництво Жупанського

Головною нашою місією ми насамперед вважаємо заповнення лакун вітчизняного культурного простору якісними українськими перекладами базисного світового пласту, який визначальним чином сформував обличчя сучасної світової літератури, історії і культури загалом.

ОДИН. НУЛЬ

Наша мета - розвивати культуру ведення щоденників. Для нас щоденник - це інструмент самопізнання, і саме тому ми створюємо наші продукти з метою допомогти людям краще зрозуміти самих себе.


">
Основи

На жаль, втрата нашої співзасновниці Соломії Павличко у 2000-х роках збіглася зі зміною смаків. Інтерес відходив від традиційної видавничої справи і переходив до онлайн-контенту. З того часу багато чого змінилося, але мета Основи – кидати виклик застарілим ідеям та сприяти суспільному зростанню – залишається незмінною.
Нове керівництво компанії зберегло місію, але це був важкий момент для видавничої індустрії в усьому світі. Богдана Павличко, донька Соломії, стала єдиною власницею і принесла нову іскру, якої ми потребували. Місія залишилася незмінною, але цього разу ми переосмислювали культурні уявлення про важливі книжки. Замість попереднього фокусу на літературі та підручниках, Основи зробили ставку на візуально привабливі видання, запропонувавши сучасні, дизайнерські книжки про фотографію, мистецтво та культуру.
Зараз ми спеціалізуємося на мистецтві та книжках про архітектуру і культурні явища. Як і в 90-х роках, ці публікації є способом відкриття та артикуляції фундаментальних знань про нашу історію і допомагають українському суспільству переосмислити ці знання та віднайти в них нові смисли. І, звичайно, одне з цих значень – це значення ствердження. Ми хочемо розуміти і розвивати українську культуру, але не лише для себе. Ми хочемо показати його світові.


Я мистецтво

Привіт! Я Валерія, засновниця бренду.
Мої листівки демонструють українок, якими я їх бачила на самому початку війни.
Планую не зупинятися тільки на листівках, і далі створювати ілюстрації (а може не тільки😉) і транслювати творчість і сучасне бачення цього світу.

Наші новини, посмішки і котики в Instagram: @utopia_8